Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (12)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Єранкін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Єранкін О. О. 
Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Єранкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2013. - Вип. 5. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2013_5_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 984.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ольшанська О. В. 
Напрями вдосконалення механізму державного регулювання у сфері агросоціальних відносин [Електронний ресурс] / О. В. Ольшанська, О. О. Єранкін // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 11. - С. 216-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 818.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Єранкін О. О. 
Особливості аналізу маркетингового середовища агробізнесу України в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. О. Єранкін // Фінанси, облік і аудит. - 2015. - Вип. 1. - С. 295-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2015_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Єранкін О. О. 
Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми [Електронний ресурс] / О. О. Єранкін // Економіка та держава. - 2008. - № 8. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2008_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Єранкін О. О. 
Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми [Електронний ресурс] / О. О. Єранкін // Економіка та держава. - 2008. - № 9. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2008_9_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Єранкін О. О. 
Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Єранкін // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 4. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2015_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського